بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی

عصمت بابایی؛ محمودرضا عطایی؛ ولی محمدی

دوره 5، شماره 1 ، تیر 1395، ، صفحه 106-83

https://doi.org/10.22054/ilt.2016.7727

چکیده
  تحقیقات در مورد نگارش آکادمیک نشان داده است که نویسندگان تمایل زیادی دارند تا به صورت تعاملی یافته­های علمی خود را با خوانندگان خود درمیان بگذارند. در انجام این کار، نویسندگان بایستی موضع خود را هنگام نوشتن مقالات علمی مشخص کنند. این برهم­کنش که توسط هایلند پیشنهاد شده است دارای دو بعد موضع نویسنده و تعامل است. مطالعه­ حاضر با ...  بیشتر